Әдістемелік жұмыстар » №254 жалпы орта мектебі
Қызылорда облысы
Жаңақорған ауданы білім бөлімінің
"№254 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(724)3543222
Есепші бөлімі:
+7(727)
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Әдістемелік жұмыстар
"Білімді ұрпақ -келешек тірегі"
10
февраль
2022
"Білімді ұрпақ -келешек тірегі"
№254 негізгі орта мектебінде "Білімді ұрпақ -келешек тірегі" тақырыбындағы жаратылыстану пән бірлестігінің ұйымдастыруымен өткізіліп жатқан әдістемелік апталық аясында, 2022 жылдың 10 ақпан күні "Дарынды және талантты балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктері" тақырыбында математика пәні мұғалімі С. Жүнісов пікірлесу сағатын өтті. Мақсаты: дарынды және талантты балаларды оқытуда олардың кең өрісті қабілетін дамытуға, талантты және дарынды балаларды анықтау барысында мұғалімдердің өзара байланыста
" Бақыт құсы" тақырыбында ашық сабақ
25
ноябрь
2021
" Бақыт құсы" тақырыбында ашық сабақ
№254 негізгі орта мектебінің 3 сыныбында пән мұғалімі Г Нәлібаева әдебиеттік оқу пәнінен жылдық жоспарға сәйкес " Бақыт құсы" тақырыбында ашық сабақ өткізді.Сабақ барысында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамытуға топтық,жұптық,жеке тапсырмалар орындады. Жұмыс дәптеріне сөздіктерді жазу арқылы жазба жүргізіліп,мағынасы түсіндірілді. Сабақ соңында рефлексия жүргізіліп, үйге тапсырма берілді. Жалпы мұғалімнің сабақты ұйымдастыруы, сөйлеу мәнері,оқушылармен байланысы жақсы деңгейде екені анықталды.
"Бастауыш сыныпта зерттеу және ізденушілік жұмыстарды ұйымдастырудың өзектілігі "
12
март
2021
"Бастауыш сыныпта зерттеу және ізденушілік жұмыстарды ұйымдастырудың
   Бастауыш сынып бірлестігінде Г.Нәлібаеваның ұйымдастыруымен "Бастауыш сыныпта зерттеу және ізденушілік жұмыстарды ұйымдастырудың өзектілігі "   тақырыбында әдістемелік жұмыс өткізілді. Шара барысында бастауыш сынып оқушылары арасында ғылыми жұмыстар ұйымдастыру арқылы оқушылардың танымдық, шығармашылық дағдыларын, өз білімдерін өз бетімен құрастыра білу икемділігін дамыту мақсаты көзделді. Шара барысында ұстаздар қауымымен "Сиқырлы қобдиша" тренингі ұйымдастырылды. Содан соң ұстаздар "Алма
"Жаңашыл әдіс-тәсілдер арқылы мұғалім құзіреттілігін арттыру" әдістемелік іс-шара
27
январь
2021
"Жаңашыл әдіс-тәсілдер арқылы мұғалім құзіреттілігін арттыру"
  27.01.2021ж бастауыш сынып бірлестігінде Б.Ахметованың ұйымдастыруымен "Жаңашыл әдіс-тәсілдер арқылы мұғалім құзіреттілігін арттыру"  тақырыбында әдістемелік іс-шара өткізілді. Шараға мектеп басшысы мен ұстаздар қауымы қатысты. Әдістемелік жұмыстың мақсаты: педагогтардың кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру мен жетілдіру негізінде әдіс-тәсілдерді сабақ үрдісінде пайдалану және тәжірибе алмасу. Шара барысында ұстаздар туылған күндері бойынша топқа бөлініп, "әдіс және тәсіл дегеніміз не?"
«Бастауыш мектепте ойын түрлерін пайдалану арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру» тақырыбында шеберлік сағаты өткізілді.
23
декабрь
2020
«Бастауыш мектепте ойын түрлерін пайдалану арқылы оқушылардың
      «Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ» десек, білімнің негізгі бастауышта қаланатыны белгілі. Бастауыш сыныптағы әртүрлі әдіс-тәсілдер оқушы білімін дамытып, танымдық қабілетін сомдауға үлкен үлес қосады. Осы орайда №254 негізгі орта мектебінің бастауыш сынып бірлестігінде Г.Жақсыбекованың ұйымдастыруымен «Бастауыш мектепте ойын түрлерін пайдалану арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру» тақырыбында шеберлік сағаты өткізілді. Шара барысында ұстаздар алдағы келе жатқан Жаңа жылға
"Топтық жұмыс арқылы оқушы қызығушылығын арттыру" тақырыбында шеберлік сағаты
26
ноябрь
2020
"Топтық жұмыс арқылы оқушы қызығушылығын арттыру" тақырыбында
26.11.2020ж. №254 негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Раушан Садикбекованың ұйымдастыруымен "Топтық жұмыс арқылы оқушы қызығушылығын арттыру" тақырыбында шеберлік сағаты өткізілді. Шараға мектеп ұстаздары қатысып, тәжірибе  алмасты. Шараның негізгі мақсаты: топтық жұмыс,топқа бөлу тәсілдерінің түрлерін тәжірибеде қолданудың тиімділігі туралы ой бөлісу,  тәжірибе алмасу. Алдымен "Сиқырлы қобдиша" әдісі арқылы көңіл-күй тренингі ұйымдастырылды.Ұстаздар топқа бөлініп " Мюнстерберг"
«Критериалды бағалау жұмыстарының тиімді жақтары»
19
ноябрь
2020
«Критериалды бағалау жұмыстарының тиімді жақтары»
      19.11.2020 күні №254 негізгі мектебінде ағылшын тілі пәні мұғалімі   Серкебаева Мира  мұғалімдер арасында «Критериалды бағалау жұмыстарының тиімді жақтары» тақырыбында дөңгелек үстел өткізді. Дөңгелек үстел суретші Ф.Решетниковтың «Опять двойка» белгілі суреті  беріліп,бұрыңғы дәстүрлі бағалау мен қазіргі критериалды бағалаудың  айырмашылығы жайлы  ой қозғалды. Мұғалімдерге бағалаудың тарихы  таныстырылып,дөңгелек үстелдің тақырыбы ашылды..Қатысушылар  кезектесіп келіп отырып, «Ыстық
«Топтық жұмыс арқылы оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру» тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді.
16
ноябрь
2020
«Топтық жұмыс арқылы оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру»
№254 негізгі орта мектебінде 16 қараша күні  ІІІ   деңгейлі, орыс тілі мен әдебиеті пәні   мұғалімі М.Алменованың   ұйымдастыруымен «Топтық жұмыс арқылы оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру» тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді.      «Жүректен жүрекке» тренингін өткізу арқылы мұғалімдер арасында жағымды көңіл күй қалыптастырды.  «Себет толтыру» әдісі арқылы топтық жұмыс туралы ойларын жинақтауға тапсырма берілді. Мұғалімдер топтық жұмыстың тиімді деген тұстарын жазып себетке салды.
«АКТ құзіреттілігін арттыру» тақырыбында тәжірибе алмасу
23
октябрь
2020
«АКТ құзіреттілігін арттыру» тақырыбында тәжірибе алмасу
№254 негізгі орта мектебінде информатика пәні мұғалімі  А.Атахожаевтың ұйымдастыруымен «АКТ құзіреттілігін арттыру» тақырыбында тәжірибе алмасу жүргізілді. Мақсаты: Құзіреттілікті дамытудағы АКТ-ның тиімділігін оқыту барысында игеру, пайдалану жолдарын іздеу және тәжірибеде қолдану. Қазіргі кезде қоғам дамудың жаңа кезеңіне көшті, бұл кезең ақпарақттық кезең, яғни компьютерлік техника мен оған байланысты барлық ақпараттық коммуникациялық технологиялар педагогтар қызметінің барлық салаларына
«Сабақтағы кері байланыстың маңыздылығы» тақырыбында семинар практикум өткізілді.
13
октябрь
2020
«Сабақтағы кері байланыстың маңыздылығы» тақырыбында семинар
      №254 негізгі орта мектебінде ІІ (негізгі) деңгейлі мұғалім Ж.Мырзатаеваның ұйымдастыруымен   Жұмыстың мақсаты: «Мұғалімдердің кері байланыс туралы ой-пікірлерін білу, анықтау. Кері байланыс туралы ойларын жинақтауға, пысықтауға көмектесу. Кері байланыс туралы кеңінен мағлұматтар беру» болатын. «Ешқашан» тренингі арқылы мұғалімдерге жағымды көңіл-күй сыйланды.  1,2-2,1 деп санау арқылы топқа бірікті.          Кері байланыс дегеніміз не? Кері байланыс қандай мақсатта жүргізіледі?  деген 
«Lesson Study» зерттеу сабағы  бойынша, тізбектелген үш сабақ
01
октябрь
2020
«Lesson Study» зерттеу сабағы бойынша, тізбектелген үш сабақ
Білім сапасы –басты көрсеткіш десек, сол білім сапасын арттыру мақсатында қолданылатын түрлі әдіс-тәсілдерді атап көрсетуге болады. Сондай тәсілдердің бірі - білім кеңістігінде  кеңінен танымал  жапондық  Lesson Study тәсілі. Lesson Study - мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл.  Осы ынтымақтастық педагогикалық тәсілді жүзеге асыру   мақсатында  № 254 негізгі орта мектебінде зерттеу сабақтары өз жалғасын табуда. Мектебіміздегі қазақ
"Lesson Study" зерттеу сабақтары өткізілді.
22
сентябрь
2020
"Lesson Study" зерттеу сабақтары өткізілді.
№254 негізгі орта мектептің 3-сыныбында сынып жетекшісі Өтегенова Бибігүл оқушылардың білімін арттыру, саналы білім беру мақсатында "Lesson Study" зерттеу сабақтары өткізілді. Әдебиеттік оқудан өткізілген 22.09.20ж "Мен қалада тұрамын" және 24.09.20ж "Бау бақша аясында", 29.09.20ж "Киіктің айласы"  тізбектелген  сабақтар оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятып одан ары білім сапасын арттыруда тиімді тәсіл болды. Оқушылармен топтық, жүптық, жеке жұмыстар жүргізілді.
"Белсенді оқыту-белсенділікке жетелейді" тақырыбында шеберлік сағаты өткізілді
07
февраль
2020
"Белсенді оқыту-белсенділікке жетелейді" тақырыбында шеберлік сағаты
    7.02.2020ж апталықтың соңғы күнінде бірлестік жетекшісі Р.Садикбекова "Белсенді оқыту-белсенділікке жетелейді" тақырыбында шеберлік сағаты өткізілді. Оқытудың белсенді әдістері-оқушылардың белсенді ойлау және практикалық әрекет үдерісінде өз бетінше білімдер мен біліктерді меңгеруге бағытталған әдіс-дей келе, мұғалімдермен өз тәжірбиесінде пайдаланып жүрген "Сөзәлгек", "Броундық қозғалыс", "Кейіпкерлер сөйлейді" әдістерін көрсетті.       Апталықты қорытындылау сәтінде апта бойындағы қызықты
"Қазіргі заман мұғалімінің имиджі қандай болу керек" дөңгелек үстел
06
февраль
2020
"Қазіргі заман мұғалімінің имиджі қандай болу керек" дөңгелек үстел
        6.02.2020 ж әдістемелік апталықтың төртінші күнінде бастауыш сынып мұғалімдері Б.Ахметова "Қазіргі заман мұғалімінің имиджі қандай болу керек"  тақырыбында дөңгелек үстел және Б.Өтегенова "Ойын - оқушы білімін берік меңгеру құралы" тақырыбында  таныстырылым өтті. Мұнда мұғалімдермен топтық жұмыстар ұйымдастырылып, мұғалім имиджі, педагогикалық қарым-қатынас туралы мәселелер талқыға салынды. Таныстырылымда ойынның түрлері, олар қандай мақсатта қолданылатындығы жайында мәліметтер берілді
"Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін арттыру" тақырыбында коучинг
05
февраль
2020
"Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін
   5.02.2020 ж әдістемелік апталықтың үшінші күнінде бастауыш сынып мұғалімі Г.Жақсыбекова "Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік, зерттеушілік қабілеттерін арттыру" тақырыбында коучинг  өткізді. Коучинг барысында дарынды бала мен талантты баланың ұқсастықтары мен айырмашылықтары салыстыру бойынша топтық жұмыс ұйымдастырылды. "Мен зерттеушімін" деп жұмыс дәптер арнап күнделікті баламен жұмыс жасап отырса, баланың зерттеушілік қабілеттері ашыла түсетінін және дарындылыққа жетелейтін жұмыс
«Мектепалды  даярлық  тобы  мен бастауыш  сынып  арасындағы  сабақтастық»
04
февраль
2020
«Мектепалды даярлық тобы мен бастауыш сынып арасындағы
         4.02.2020ж  жылы  апталықтың   екінші  күнінде  бастауыш   сынып  мұғалімі   Г Нәлібаева «Мектепалды  даярлық   тобы  мен бастауыш  сынып   арасындағы  сабақтастық»  тақырыбында    өз тәжірибесін ортаға салып,  сабақтастық сақталу үшін мектепалды даярлық кезеңде — жас ерекшелігіне сәйкес танымдық және тұлғалық дамуы, қоршаған ортамен байланыс жасауға дайындығы қарастырылады. Бастауыш сатыда — мектепке дейінгі және мектепалды шақтағы жетістіктерінің барлық деңгейіне тірек болуды,
«Жаңартылған  бағдарлама- сапалы білім  негізі»   атты бастауыш сынып бірлестігінің әдістемелік апталығы
03
февраль
2020
«Жаңартылған бағдарлама- сапалы білім негізі» атты бастауыш сынып
 Мектебімізде бастауыш  сынып  бірлестігінің   ұйымдастыруымен  3–7 ақпан аралығында   «Жаңартылған  бағдарлама- сапалы білім  негізі»   атты   мектепішілік әдістемелік апталық болып өтті.  Апталықтың мақсаты:Бастауыш сынып   мұғалімдерінің жаңартылған бағдарлама жұмыстарына қолдау көрсете отырып,  кәсіби құзыреттілігін  және   педагогикалық  шеберлігін  жоғарылату. 3.02.2020 жылы  бастауыш  сынып   бірлестігінде өткен әдістемелік апталықты  бірлестік  жетекшісі   Р Садикбекова
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
11
декабрь
2019
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
 Ұлы Абай: "Бір ғана қуанышым бар - ол менің балам" - демекші, бала әкеден ақыл, анадан меірім алса, ал "Меткеп кеме, білім теңіз" десек, жақсы тәрбие мен білімді мектеп береді.                                                                                                        Баланың тәрбиелі, білімді болып өсуі ата-ана мен мұғалімнің қажырлы еңбегінің жемісі екендігін түсіндіру мақсатында №254 негізгі орта мектебінде "Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі" тақырыбында ашық пікір алмасу
Саралау-қолдау көрсетудің тиімді тәсілі
27
ноябрь
2019
Саралау-қолдау көрсетудің тиімді тәсілі
      Саралау - білім алуға бағытталған әрекет. Осы әрекетті жүзеге асыруда мұғалімдерге саралау тапсырмалары  мен саралау түрлерін, қолдауды қажет ететін оқушыларға бағытталған әдіс-тәсілдерді анықтау кезінде көптеген қиындықтар туындайды. Кездескен қиындықтарды шешуде мұғалімдерге қолдау көрсету мақсатында бастауыш сынып мұғалімі Г.Налибаева "Саралау-қолдау көрсетудің тиімді әдісі" тақырыбында дөңгелек үстел ұйымдастырылды. Топқа бөлінген мұғалімдер ҚМЖ-да саралау жұмысын қалай іске асыратын
Ізденген жетер мұратқа.
04
октябрь
2019
Ізденген жетер мұратқа.
      Ұстаз-үнемі ізденіс үстінде болатын шығармашыл тұлға. Осы түйнді ойды ұлы педагог К.Д.Ушинскийдің: "Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқуды, ізденуді  тоқтатысымен оның мұғалімділігі де жойылады"- деген даналық сөзі нақтылап тұрғандай. Оқушының дүниетанымын  кеңейтіп, оларды шығармашылық бағытта жан-жақты дамыту қажеттілігі заман талабынан туындап отырғаны белгілі. Әрине,  бұл ұстаздар қамуымына көп міндеттер жүктейді. Осы орайда №254 негізгі орта 
БІРЛЕСКЕН  ЖҰМЫС – ЖЕМІСТІ  НӘТИЖЕ  КЕПІЛІ
19
сентябрь
2019
БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫС – ЖЕМІСТІ НӘТИЖЕ КЕПІЛІ
     Елімізде оқушы білімін нақты да, әділ бағалау мақсатында критериалды бағалау моделі енгізілген. Жаңа бағалау жүйесі бойынша оқушы қалай бағаланады, қандай қиындықтарға тап болғаны жайлы ақпарат алу ата-ана үшін өте маңызды. Осы орайда №254 негізгі орта мектебінің үйлестірушісі К.Абылбекова "Критериалды бағалау - сапалы білім өлшемі" тақырыбында жаңартылған бағдарламаға  көшкен сыныптың ата-аналарына арналған ашық пікірлесу алаңын өткізді. Шара аясында "Жүрек жылуы" тренингі ұйымдастырылып,